03124848417

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)

Günümüzün giderek zorlaşan rekabet ortamında müşteri ilişkileri yönetimi her geçen gün önem kazanmaktadır. Müşteri ilişkileri yönetiminin önemli başarı kriterleri; müşteri edinme oranını artırmak ve mevcut müşteri kayıplarını azaltmaktır.

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) çözümleri firmanızın marka bağlılığını, tatminini ve karlılığını artırmaktadır. CRM uygulamaları şirketinizin tüketiciye dönük yüzünü ortaya çıkararak kapsamlı analize fırsat veren karar destek mekanizmalarıyla doğru müşterileri hedefleyerek düşük maliyetlerle müşteri sayınızı artırmanızı ve çapraz satışlarla pazar payınızı genişletmenizi sağlamaktadır.

  • Kontrol Sizde :Müşteri temas noktalarının sayısı gün geçtikçe artarken, bu kanalların yönetimi ve kontrolü güçleşmektedir Başarılı bir Müşteri İlişkileri Yönetimi için gerekli olan müşteri temas noktalarının doğru yönetimi ve kontrolünü sağlamaktadır.
  • Verinin Dönüşümü : Daha başarılı bir Müşteri İlişkileri Yönetimi için, müşteriye eriştiğiniz her alanda, topladığınız verileri bilgiye dönüştürüp; fırsatları ve/veya ihtiyaçları daha hızlı bir şekilde ortaya çıkarabilmeniz gerekmektedir. Müşteriniz hakkındaki bilgileri nasıl bir pazarlama stratejisinde kullanacağınıza karar verdikten sonra verinin bilgiye dönüşümünü gerçekleştirebilirsiniz. Tekil bir müşteri veritabanı oluşturabilmek ve yaşatabilmek gerekmektedir.

Adin-S CRM Yönetimi uygulamaları ile müşterileriniz ile ilişkilerinizin yönetimini gerçekleştirirken, istediğiniz an, istediğiniz tarih aralıkları ve kriterlere göre analizlerinize ulaşmanız mümkündür.

Randevu takibi yapabilir ve bu sayede müşterilerinizle ilgili tüm randevularınızı takip edebilirsiniz.
Satış personellerinizin aktivite takibini yapabilirsiniz.

  • Görüşme takibi ile yapılan görüşmelerinizi kategorik olarak takip edebilirsiniz.
  • Firma satış personellerinizin müşteri ziyaretlerini kayıt altına alıp detaylı raporlamalar alabilirsiniz.
  • Firma içi bilgilendirme sistemi ile sistem içerisindeki tüm evrakların ilgili kişilerle paylaşımı.
  • Her kullanıcı için E-Posta hesabı tanımlaması yapabilir ve E-Postalar sistem içerisinden takip edebilirsiniz.

Her raporu sistemden hiç çıkmadan istenilen formatta (doc, docx, xls, xlsx, html) müşteri ve/veya firma personellerine E-Posta gönderebilirsiniz.