03124848417
Adin-S Nedir?

Adin-S; tüm iş gereksinimlerini karşılamak için, çalışanlarınızın kolay anlayabileceği şekilde tasarlanmış bir kurumsal kaynak planlama (ERP) uygulamasıdır. Güçlü 1C: Enterprise; alt yapısı ile web ortamında ya da masa üstü kullanımında fark edilir performans sağlar.

Adin-S; talebiniz doğrultusunda, çalışanlarınızın daha kolay kullanımı için, size özel tasarım değişiklikleri yapmamıza olanak tanır. Mevcut sistemlerinizle bütünleşmiş çalışır, verimli sonuçlar için gerekli analizleri elde etmenizi sağlar.

Desktop çalışabilme                                     √

Web üzerinden çalışabilme                         √

Veri tabanı bağımsız                                     √

İşletim sistemi bağımsız                              √

1C:Enterprise; Şirketlerin mali ve geniş operasyonel faaliyetleri için, programlanabilir evrensel bir sistemdir. Bugünün iş ihtiyaçlarını karşılamak için yeteneklerle dolu bir platforma ve şirketlerin iş süreçlerine göre özelleştirilme yeteneğine sahiptir.

Malzeme Yönetimi ile stok hedef ve politikalarınızı oluşturup, takip edebilirsiniz. Anlık stoklarınızı, stok değer ve seviyelerinizi izleyebilir, envanter maliyetlerinizi kontrol edebilirsiniz. Geniş ürün yelpazesi ile çalışıyorsanız (konfeksiyon, ayakkabı, cep telefonu vb.), malzemeleri sınıflandırarak, seviyelendirilmiş bir hiyerarşi dahilinde kolayca takip edebilirsiniz.

“Satış ve Dağıtım Yönetimi”, sipariş ve teslimat için gerekli evrakların oluşturulmasından, zamanında teslimat yapılmasına kadar tüm satış sürecinin yönetimini sağlar. Süreç odaklı bu tasarım, satış ve dağıtım işlemlerinde kullanım kolaylığı ve işlem hızı kazandırır. Stok, sipariş, irsaliye ve müşteri borç bilgilerinin güncel olarak takibi ile operasyonlarınızı daha verimli bir şekilde yönetebilirsiniz.

Etkin satın alma süreç yönetimi ile doğru ürün, doğru fiyat, doğru zamanlama. “Satın Alma”, taleplerin oluşturulmasından siparişlerin kaydına, malın teslim alınmasından fatura girişine kadar tüm aşamaları kapsayan tümleşik bir bilgi sistemidir.

Bir sipariş kaydı sisteme girildiğinde, bu bilgi daha sonraki mal giriş ve fatura kaydı işlemlerinde kullanılarak, veri girişinin tekrarı önlenir. Sipariş-irsaliye-fatura eşleştirmesi otomatik olarak gerçekleşir.

Finansal verilerinizi en iyi şekilde yorumlayarak alacağınız doğru stratejik kararlar ile hem verimliliğinizi artırın hem de büyüme sağlayın! Adin-S, kritik finansal fonksiyonları ile operasyonel işlemlerin gerçekleşmesini, analiz ve raporlama yeteneği ile doğru bilgiye anında ulaşmanızı sağlar. Stratejik kararlarınız için oluşturduğu güvenilir altyapı ile finansal performansınızı artırır.

Adin-S size mevzuat gereklerine uyumlu çalışma olanağı sağlar. Standart hesap planı otomatik olarak oluşur. Hiyerarşik yapıya sahip hesap planı ile ana hesap altında yer alacak alt hesapları esnek bir yapıda istediğiniz şekilde tanımlayabilirsiniz. Muhasebeleştirme ile de diğer program bölümlerinde yaptığınız işlemler için muhasebede oluşması gereken fişlerin otomatik olarak oluşturulmasını sağlayabilirsiniz.

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) çözümleri firmanızın marka bağlılığını, tatminini ve karlılığını artırmaktadır. CRM uygulamaları şirketinizin tüketiciye dönük yüzünü ortaya çıkararak kapsamlı analize fırsat veren karar destek mekanizmalarıyla doğru müşterileri hedefleyerek düşük maliyetlerle müşteri sayınızı artırmanızı ve çapraz satışlarla pazar payınızı genişletmenizi sağlamaktadır.

Bir firmanın sahip olduğu demirbaşların, yasal uluslararası gereksinimleri karşılayacak şekilde takibin yapılabilmesini sağlayan modüldür. Burada oluşturulan önemli kayıtlar saha sonradan muhasebe fişleri haline getirilebilmektedir. Amortisman, satışlar ve sermaye fonları gibi oluşması gereken muhasebe kayıtlarına baz olacak değerler, bütün detayları kapsayacak şekilde demirbaş modülünde hazırlanacaktır.

İşgücünün en verimli şekilde kullanılması için gerekli planlama, organizasyon, eğitim vb. faaliyetler en etkin şekilde Adin-S İnsan Kaynakları Modülü ile gerçekleşir. Organizasyon yapısının, ünvan ve görev tanımlarının oluşturulması, iş başvurularının değerlendirilmesi, uygun adayların belirlenmesinde kullanılan kriterlerin tanımlanması ve uygulanması öne çıkan özelliklerdir.

Adin-S e-Fatura, e-Defter ve e-Arşiv uygulamaları Özel Entegratör metodu ile çalışmakta olup sistem içerisinden çıkmadan işlemlerinizi kolayca yapabileceğiniz bir yapıya sahiptir.

Adin-S size bambaşka bir raporlama aracı sunuyor. Adin-S güçlü 1C:Enterprise Platformunu kullanarak İnteraktif raporlama imkanı verir. Ve bu sayede raporlarınızı tasarlayın, kaydedin, tasarım kriterlerinizi tekrar tekrar kullanın. Oluşturduğunuz raporları grafiğe dönüştürün ve belirleyeceğiniz formatta dış ortama alın. Oluşan raporu sistemden hiç çıkmadan e-posta ile (Excel, Word, Xml) ile gönderin. Ayrıca raporlarınızı tabloya alın, gruplayın, grafik ekleyin ve ara toplamlar alın. Kısacası raporlama aracı ile raporlar üzerinde tam kontrol sağlayın.