Etkin satın alma süreç yönetimi ile doğru ürün, doğru fiyat, doğru zamanlama. “Satın Alma”, taleplerin oluşturulmasından siparişlerin kaydına, malın teslim alınmasından fatura girişine kadar tüm aşamaları kapsayan tümleşik bir bilgi sistemidir.
Bir sipariş kaydı sisteme girildiğinde, bu bilgi daha sonraki mal giriş ve fatura kaydı işlemlerinde kullanılarak, veri girişinin tekrarı önlenir. Sipariş-irsaliye-fatura eşleştirmesi otomatik olarak gerçekleşir. Süreç odaklı tasarım ile satın alma işlemlerinizi; alım ve satış siparişleri, mal girişleri ve ödemeler gibi güncel bilgilere erişerek etkin ve verimli bir şekilde yürütebilirsiniz.
Adin-S ile satın alma talep yönetimini kullanarak satın alma işlemlerinizi onay mekanizmalarından geçirerek kontrol altına alabilirsiniz. Süreli satın alma sözleşmelerinizi (tutarsal veya miktarsal) takip edebilirsiniz.